Hurrá nyaralunk-irány Vir-sziget!

Blog a horvát szigetről.

Nyaralás -A hazetérés

Hazatérés

5 óra helyett természetesen elaludtunk és 6-ra kaptuk össze magunkat. Lent a parton vártunk meg mindenkit, míg elkészül, és egyszerre indultunk haza a barátainkkal. Még egy utolsó hajnali kép és indulás.

Általában mindig hajnalban indulunk el, így megelőzzük a nagy forgalmat, ami most is sikerült. 14 órára már majdnem otthon voltunk Vácon.

Rengeteg képet, videót készítettem, szinte mindent megtettünk, amit szerettünk volna. A második nagy ...

Nyaralás 12. nap

Az utolsó nap

Már ott lógott a levegőben a holnapi hazaindulás bánata.

Már nem vágytunk másra, csak egy kis pancsira a napon, ittuk magunkba a tenger és a sziget látványát. Fantasztikus napokat tudhattunk magunk mögött, minden a terv szerint alakult. Nem minden nyaralás ilyen, de mindig próbáljuk kihozni mindenből a maxmimumot, a programokat mindig az időjáráshoz alakítjuk. A hajóutak egyedül a viszonylag fixek, mivel előre le kell foglalni a ...

Nyaralás 11. nap -Kisebb kirándulás a szigeten

11. nap

Világító torony és a Vörös sziklák.

Egész délelőtt be volt borulva, így nem fürödtünk, csak a parton henyéltünk, beszélgettünk. Páran elmentek halashoz, esti halsütögetésre, nekünk nem kellett, mert rengeteg kajánk volt még.

Délután kicsit felszakadoztak a felhők, így én forszíroztam, hogy menjünk a kedvenc helyemre sznorkelezni:  a világító toronyhoz. Sajnos azt kerítés védi, nem lehet bemenni, nyaralót alakítottak ki benne, de ...

Nyaralás 10.nap

Hajnali rutin után kihajóztunk, mert a víz olyan volt mint a tükör, de se hal, se horgász, senki sehol se, úgyhogy gyorsan vissza is mentünk a partra. Útközben felfigyeltem a parton félkör alakú kőrakásokra, amik a tenger felől voltak nyitottak. Először nem értettem a célját és funkcióját, de aztán megláttam a miértjét. A nudista strand volt, amolyan paravánul szolgálnak a kőrakások.

Nagyon meleg volt egész nap, így senkinek semmihez nem volt ...

Nyaralás 9. nap- A hajókirándulás- Dugi Otok

A hajókirándulás

Minden évben igyekszünk valami kis pluszt belevinni a nyaralásba. Tavaly letettük a hajósvizsgát- bizonyám, nő létemre megvan a B hajójogsim :D , azelőtt Olibra hajóztunk, azelőtt meg felfedeztük Zadart, szóval igyekszünk élményeket szerezni.

Én kértem a páromat, hogy a már 3 éve kiszemelt hajóroncs legyen az elsődleges cél, mivel oda nem kell palack, elég a maszk is, és biztos voltam benne, hogy mindenkinek tetszene. Így az uticélunk ...

Nyaralás 8. nap

Délelőtt elmentünk Bocival csónakázni delfint lesni. Láttunk 1 kishalakból álló halrajt, majd egy nagy valami búbja kiemelkedett a vízből. Tengeri UFO. Nem tudtuk beazonosítani, annyit láttunk, valami nagy és lassú és sötétszürke. Lehetett delfin, vagy valami ilyesmi.

Ebédre sült malacot vettünk. Malacunk volt, mert csirke elfogyott, de volt malacka :D

Délután pancsi a parton, majd elmentünk a bazársorra. Idén nem bővelkedett a kiserdő ...

Nyaralás 7. nap

Reggelünk a szokásos menetrend szerint alakult, reggeli, majd én punnyadtam az erkélyen, a többiek pancsiztak, délután egy kis pihenés, majd go Zadar.

Ott találkoztunk Alannel, egyeztettük a hajózás részleteit, kifizettük az előleget, majd sétáltunk az óvárosban. Nagyon meleg volt, valahogy mindenki nyűgös volt, nem vártuk meg a naplementét, hogy megnézzük a fényjátékot a tengeri orgona mellet, hanem csak körbesétáltunk, majd hazamentünk.

Zadar ...

Nyaralás 6. nap

Ma is 5-kor keltem, a part tele volt motorcsónakos horgásszal, azoknak a hangjára ébredtem fel. A szokásos reggeli sétám alatt most egy tintahallal is találkoztam. Kicsit úszott a part szélén, aztán mint akit darázs csípett meg kilőtt a mélyvíz felé.

Délelőtt elszaladtunk a pékségbe, majd strandolás a kecó előtt. Sznorkeleztem, videóztam.. Már majdnem kijöttem a vízből, amikor egy tintahal elúszott előttem. Gyorsan bekapcsoltam újra a ...

Nyaralás 5. nap

Szokásos reggeli menetrenddel indult a nap, igazából ma nem is történt semmi egetrengető.

Reggel kimentem kávés-fotózásra, különösen nagy csapatban bandáztak ma a sirályok.

Játék: Hány sirályt látsz a képen?

Reggeli után kimentünk csónakázni, mire visszaértünk megjöttek a barátaink is. Ebéd után elmentünk a Plodine-ba Ninbe, ahol beszereztünk csevapot meg némi gyümölcsöt.  Délután ittunk arra, hogy ...

Nyaralás 4. nap

Szokásosan 5-kor keltem, a reggeli sétám alatt ismét "csak" rákokkal találkoztam. Délelőtt tettünk megint egy kis kört a csónakkal. Az öböl miatt a partnál még nyugodt volt a tenger, de ahogy kijjebb hajóztunk, a hullámok megnőttek, nehéz volt irányítani a Bocit, így visszahajóztunk és inkább, SUP-oztunk és sznorkeleztünk.

Délután megfűztem a páromat menjünk el a Kastelinához, ami Vir túloldalán egy kis várrom. Picike, de ...

Hurrá nyaralunk-irány Vir-sziget!

Irány Vir-sziget. Tippek, trükkök, élménybeszámolók a horvát szigetről.