Hurrá nyaralunk-irány Vir-sziget!

Blog a horvát szigetről.

Nyaralás 2. nap

2. nap

4 órakor villámlásra keltünk. Éreztük, hogy a vihar nincs közel, de a tenger nagyon is hozta a hangokat, eső nem igazán esett, 6 órára el is vonult minden, így meg tudtam tenni a szokásos reggeli sétámat a parton, állatkák után kutatva. Ma csak rákokkal találkoztam.

Mivel nagyon ritkán tudom elkészíteni a kedvenc reggelinket- a bundás kenyeret-, így az alap volt, hogy a nagy pihenésben most az jött. És persze, hogy a legfinomabb egy kis reszelt sajttal...

Azután nem csináltunk mást, csak punnyadtunk az erkélyen, néztük a tengert. Ebédre a maradék tegnapit ettük.

Kotyvasztottam maganak koktélt, amihez többféle alapanyagot vittem, ez most jegeskávé-kókusztej, malibu és kék jégkocka kombóval készült, na meg egy kis utazásban megfáradt citrommal.

Csöpög a nyálam, ahogy nézem így a képen :D

Délután meginta bazársor -és most a másik fagyis volt a soron, itt már a híres horvát Ledo fagyit árulták, 1 gombóc= 2 kis gombóc= 2 euro volt. Törölközőt csak drágán találtunk, ezért visszafelé betértünk a hozzánk közel eső szuvenyír boltba. ( Erről a szóról mindig eszembe jut a régi favicc: Hogy mondják oroszul: ajándék lónak ne nézd a fogát? Szuvenyír nyihaha nyekukucs protkó) Itt sikerült is venni, szép Croatia törölközőt, 13 euróért.

Este megnéztük a csodás naplementét, majd páromat elrángattam még egy kis sétára is.

Hőmérséklet: 29 fok, gyenge széllel.

Reggeli: bundáskenyér

ebéd: szalonnás-zöldséges rizs

vacsora: szalámis kenyér

Költés: 13 euro törölköző, 4 euro fagyi.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kiscsillag_86 2023.07.25. 10:22:14

Én is elnézegetném most egy hétig vagy kettőig. ^^

Agnes H.M. 2023.07.25. 10:32:13

@kiscsillag_86: Egy hétig nézegettem különböző összeállításban. ;)

Hurrá nyaralunk-irány Vir-sziget!

Irány Vir-sziget. Tippek, trükkök, élménybeszámolók a horvát szigetről.