Hurrá nyaralunk-irány Vir-sziget!

Blog a horvát szigetről.

Nyaralás 1. nap

1. nap

Ezen a gyönyörű helyen sosem tudok aludni, most se tudtam. Kb 4.20-kor keltem, szokásos hajnali kávémat a parton ittam meg, majd reggeli után bevetettem magam a vízbe sznorkel maszkkal és kamerával. Megelégedve néztem, hogy az élővilág mit sem változott, már éles szemmel figyeltem a rezzenéseket, hova nézzek halak, apró rákok után. Sajnos rögtön észrevettem, hogy a szelfiboton kicsit lötyög a kamera, új csatlakozókat kellett volna venni, ezek már 4 évesek, kicsit odalettek a sós víztől.

1690136004942.jpg

 

1690136004932.jpg

 

Meg utólag észrevettem azt is, sokszor nem jó szögben tartottam a kamerát. Kiestem a gyakorlatból. :/

Sznorkelezés után SUP-pal (Stand up paddle azaz állódeszka) eveztünk egy kicsit, csodálva bámultam a deszka alatt a napfénytől fel-fel csillanó halrajokat. Idén már mindkettőnknek ülős változat volt, mivel állva napközben csak nehezen eveztünk a folyamatos szél miatt. 

Kimerülve a víztől és a naptól (hiába, nem szokta a paraszt a szántást) kicsit behúzódtunk az apartmanba, összerittyentettem egy gyors ebédet, majd szunnyadtunk egy-két órát. A partról felhallatszódó fürdőzők zaja és a kukoricás fiú dudálása selymes kézzel simogatta zilált idegrendszeremet. Jaj de hiányoztak már ezek a hangok!

Mire összekaptuk magunkat már volt vagy 5 óra- élveztem, hogy nem siettetett senki, nem kellett senkire se várni, csak kettesben voltunk, mint egy második nászút. 

Elmentünk a helyi Müllerbe, mivel kókuszos testpermetet akartam venni, de ott néztek rám mint egy hülyére, ilyet nem tartanak, majd végigbámultuk a bazársor felhozatalát, utána fagyiztunk egyet. Én mentás csokit ( mint az after eight) választottam, isteni volt, bár nem adtak nagy gombócot ebben a fagyizóban, mint tavaly.

Bekészítettem jégkockánakvalót a holnapi Malibuhoz, amit kékre színeztem, adjunk majd a fílingnek és a trópusi életérzésnek. 

Hőmérséklet: 29 fok, enyhe széllel

Reggeli: párizsis zsemle

Ebéd: halsalátás(konzerv) rizs

Vacsi: sonkás zsemle , fagyi

Költés: 5 euro (fagyi)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://horvatorszagvirsziget.blog.hu/api/trackback/id/tr2318176547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kiscsillag_86 2023.07.25. 10:19:45

Talán a második képen látszódik a bemozdulás, de azért víz alatt egy év kihagyása után ne legyünk maximalisták az első napon kérem. ^^

Hurrá nyaralunk-irány Vir-sziget!

Irány Vir-sziget. Tippek, trükkök, élménybeszámolók a horvát szigetről.

Friss topikok

süti beállítások módosítása