Hurrá nyaralunk-irány Vir-sziget!

Blog a horvát szigetről.

Nyaralás 11. nap -Kisebb kirándulás a szigeten

11. nap

Világító torony és a Vörös sziklák.

Egész délelőtt be volt borulva, így nem fürödtünk, csak a parton henyéltünk, beszélgettünk. Páran elmentek halashoz, esti halsütögetésre, nekünk nem kellett, mert rengeteg kajánk volt még.

Délután kicsit felszakadoztak a felhők, így én forszíroztam, hogy menjünk a kedvenc helyemre sznorkelezni:  a világító toronyhoz. Sajnos azt kerítés védi, nem lehet bemenni, nyaralót alakítottak ki benne, de előtte lehet sznorkelezni. Rengetegen voltak a parton, sokan akarták látni a tornyot,

Itt a legszebb a part. Alacsony fák szegélyezik a sziklás partot, viszont ha az ember átmászik a sziklákon, szinte azonnal eléri a homokos részt. A sekély sziklás rész tele volt sünikkel és halrajokkal, kis heringcsapatok pedig a nagy tengerifű bokrok körül keringtek.

Miután kibúvárkodtuk magunkat indultunk rögtön a Vörös-sziklákhoz. A szigetnek ez a része védett terület, ide tilos építkezni, úgyhogy egy kisebb erdőn-mezőn haladtunk keresztül, míg eljutottunk a sziget ezen csücskéhez. Amúgy mindenfelé jó kis aszfalt utak vannak, körbe lehet kényelmesen autózni, biciklizni, quadozni a szigetet.

Itt is sokan voltak, de azért találtunk pár jó helyet szelfiknek és csoportképnek. Itt is lestük a vizet, hátha erre kanyarodnak a delfinek, de nem jöttek. Természetesen.

Este megsütötték a halat, míg mindenki majszolta,

Hőmérséklet kb 29 fok

reggeli: kolbász

ebéd: csevap és saláta

vacsi: maradékok

Költés: 0

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Hurrá nyaralunk-irány Vir-sziget!

Irány Vir-sziget. Tippek, trükkök, élménybeszámolók a horvát szigetről.