Hurrá nyaralunk-irány Vir-sziget!

Blog a horvát szigetről.

Nyaralás 6. nap

6. nap

Ma is 5-kor keltem, a part tele volt motorcsónakos horgásszal, azoknak a hangjára ébredtem fel. A szokásos reggeli sétám alatt most egy tintahallal is találkoztam. Kicsit úszott a part szélén, aztán mint akit darázs csípett meg kilőtt a mélyvíz felé. 

363945111_6448518268536036_6648420564721750747_n.jpg

Délelőtt elszaladtunk a pékségbe, majd strandolás a kecó előtt. Sznorkeleztem, videóztam.. Már majdnem kijöttem a vízből, amikor egy tintahal elúszott előttem. Gyorsan bekapcsoltam újra a kamerát. Sikerült szuperül levideózni, nem akart úgy igazából elmenekülni, csak úszkált előttem. Meg is lepődtem, mert arra számítottam, hogy majd kilő mint a reggeli példány. 

Na igen, az én kis amatőr módomon sikerült kreálnom egy videót :D

Szerelmes vagyok ezekbe a kis lényekbe. Főleg azóta, mióta láttam a Netflixen a Tanítóm a polip című kis dokufilmet, ami ezer százalékosan mintha rólam íródott volna, hogy tiszta depisként megyek a tengerhez és mire haza kell jönni, kicserélődöm. Lelki és testi megtisztulás. 

Ebéd után eldőltem mint egy liszteszsák, jót aludtunk, talán azért is mert már régóta szerettem volna egy ilyen videót, és most összejött.

Este átsétáltunk a bazársorra és a Jadróra, persze nem hagyhattam ki a helyi szép növényzet lefotózásást sem. Ezt a gyönyörű agavét mindig megcsodáljuk, vettem is egy olyan bögrét, amin ez is rajta van. 

1690545009930.jpg

1690545009950.jpg

A bazársoron fagyiztunk, vettünk a hírlapárusnál (Tisak) internet kártyát. A mobilnetünk nem működött valami jól, de ez végre szuperált. 10 euróért 10 napos korlátlan internetet adott. Még jó, hogy a telefonom kártyafüggetlen, simán beüzemeltem. A bazársorról nem csináltam képet, mert sokan voltak, én sem szeretném, ha kéretlenül valahova feltöltenének. Bevallom nehéz képeket válogatni, hogy ne legyen rajta senki... De azért sikerült egyszer lefotózni a kötelező fényképezkedős helyet a nagy mólón. Pont látszik mögötte a vízi játszótér is. 347424939_6367031893351341_5950007455058421104_n.jpg

Ja és végre ebédre csevapot sütöttünk. A kontakt grillem persze az első sütésnél feladta, így serpenyőben sütöttem tovább. Azért egy kép erejéig még pózolt egyet. Azok a fűszálak benne az utcáról csórt rozmaring levelei. 

1690545009973.jpg

A Vir sziget rajongói facebook csoportban kértem segítséget, mert hajózni szerettünk volna, de sokan voltunk : 12-en. Szinte azonnal rámírt Alan Hamar, aki Zadarban szervez hajótúrákat, hogy adjam meg a részleteket, hányan, mikor hova mennénk, és miután elküldtem a részleteket pár perc múlva már szerzett is nekünk kettőt, amiből választhattunk. Megbeszéltük, hogy másnap Zadarban találkozunk és kifizetjük az előleget, ami ilyenkor megszokott, hiszen egy egész napra lefoglaljuk a hajót, kapitánnyal együtt és senki megélhetésével nem szórakozunk. 

Hőmérséklet: szerintem volt már 33 fok, felhőmentes, kicsit erős széllel

Reggeli: burek/szendvics

ebéd: csevap salátával

vacsi: szendvics+ fagyi

Költés: pékség: 4.8 euro, fagyi 4 euro, internet kártya 10 euro.

A bejegyzés trackback címe:

https://horvatorszagvirsziget.blog.hu/api/trackback/id/tr7818181293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Hurrá nyaralunk-irány Vir-sziget!

Irány Vir-sziget. Tippek, trükkök, élménybeszámolók a horvát szigetről.

Friss topikok

süti beállítások módosítása