Hurrá nyaralunk-irány Vir-sziget!

Blog a horvát szigetről.

Nyaralás 8. nap

8. nap

Délelőtt elmentünk Bocival csónakázni delfint lesni. Láttunk 1 kishalakból álló halrajt, majd egy nagy valami búbja kiemelkedett a vízből. Tengeri UFO. Nem tudtuk beazonosítani, annyit láttunk, valami nagy és lassú és sötétszürke. Lehetett delfin, vagy valami ilyesmi.

Ebédre sült malacot vettünk. Malacunk volt, mert csirke elfogyott, de volt malacka :D

Délután pancsi a parton, majd elmentünk a bazársorra. Idén nem bővelkedett a kiserdő kabócában, alig lehetett hallani egy-kettőt.  Youtube-omon megtalálható a kis zenéje shortsban.

Megvettük a kötelező csecse-becsét: szuvenyírokat  ( találtam egy nagyon szép horvát városok képeivel készült francia kártyát, amiből már megbántam, hogy magamnak nem vettem)és magamnak Vir bögrét, mivel a tavalyit kicsit eltörtem és a reggeli kávém abból kötelező, meg naptejet ( müller sajátmárkás 30 faktoros sport extra vízálló, ami a legjobb választásnak bizonyult az egész napos hajózáshoz)mert az sosem elég a tengerparton.

Ettünk kebabot tortillában, ami hatalmas volt. A kajáldának mindig meghozzuk a tömeget, amint odaálltunk rendelni, mögöttünk abban a pillanatban kígyózó sor lett.

Sokat beszélgettünk az elkövetkezendő hajókirándulásról, mert féltünk, hogy a hajó túl gyors lesz, a cuccunk benne meg túl vizes. Na ennek csak a fele bizonyult igaznak :D

Mindenkit korán ágyba zavartunk, hogy el tudjunk indulni 8-kor, mert 9-re reggel a zadari kikötőben kellett lennünk.

hőmérséklet: nagyonmeleg (olyan 32-33 fok)

reggeli: szendvics

szuvenyír:  18 euro

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Hurrá nyaralunk-irány Vir-sziget!

Irány Vir-sziget. Tippek, trükkök, élménybeszámolók a horvát szigetről.