Hurrá nyaralunk-irány Vir-sziget!

Blog a horvát szigetről.

Nyaralás 10.nap

10.nap

Hajnali rutin után kihajóztunk, mert a víz olyan volt mint a tükör, de se hal, se horgász, senki sehol se, úgyhogy gyorsan vissza is mentünk a partra. Útközben felfigyeltem a parton félkör alakú kőrakásokra, amik a tenger felől voltak nyitottak. Először nem értettem a célját és funkcióját, de aztán megláttam a miértjét. A nudista strand volt, amolyan paravánul szolgálnak a kőrakások. 

Nagyon meleg volt egész nap, így senkinek semmihez nem volt kedve, csak pancsoltunk a vízben. Végül meguntuk a nagy tétlenséget és megbeszéltük, hogy megyünk este a Luna parkba, dodzsemezni. A gyerekeknek nem kellett kétszer mondani. Persze jó messze volt gyalog, de valahogy kellett is az a séta az egész napos viszonylag tétlenség után.

1691168018174.jpg

 

Menet közben ettünk vacsit,  kebaboztunk, ami nem igazán volt túl jó ötlet, mert kicsit megülte a gyomrunkat, mi nem is mertünk beülni a dodzsembe, meghagytuk a gyerekeknek, akik élvezettel játszották le a zsetonokat ( 1zseton 3 euro, de 30 euróért 13 zsetont adtak). De hogy azért én is élvezkedjek egy kicsit, beültem autóversenyezni, meg szörnyeket gumikalapáccsal lecsapkodni. Végül bokszmeccset tartottunk, mindenki ütött egyet, megnéztük ki a legerősebb. Én persze az első voltam-hátulról a sorban :D 

 

Éjfélre értünk haza, de valahogy páran nem akartunk még aludni, így megittuk a maradék nem gyerekeknek való italt, olyan hajnali kettő körül mentünk végül aludni.

Hőmérséklet: 36 fok, nincs szél

reggeli: rántotta

ebéd: sült csirkeszárny salival

vacsi: kebab tortillában

költés: ananászlé 3 euro, vidámpark 3 euro, kebab 15 euro

 

A bejegyzés trackback címe:

https://horvatorszagvirsziget.blog.hu/api/trackback/id/tr8518185717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Hurrá nyaralunk-irány Vir-sziget!

Irány Vir-sziget. Tippek, trükkök, élménybeszámolók a horvát szigetről.

Friss topikok

süti beállítások módosítása